VILKÅR OG BETINGELSER

GENEREL INFORMATION

Genkøb vintage

CVR nr. 42 84 26 80

Haslegårdsvej 8,

8210 Aarhus V

Danmark

info@reshopvintage.dk

+45 71 33 97 89


BETALINGSBETINGELSER

Vi accepterer følgende betalingsmetoder: Visa, Visa Dankort, Visa Electron, Mastercard, Maestro, Apple Pay og Anyday.

Vi opkræver ikke kortgebyrer.

Beløbet reserveres, når din ordre er afgivet, og trækkes tilbage, når varen er afsendt.

Du kan læse mere om reglerne for netop dit kort hos din kortudsteder.

FORSENDELSESPOLITIK

Her hos Reshop Vintage tilbyder vi gratis fragt (inden for Danmark) til en pakkeshop for alle varer købt gennem webshoppen.

Pakkeshop levering starter kl.

  • 80 kr. - ingen forsikring
  • 150 kr. - forsikring op til 10.000
  • 180 kr. - forsikring op til 20.000

Leveringstiden er 1-3 hverdage (eksklusive helligdage og weekender)

Reshop Vintage er ikke ansvarlig for forsendelsestab eller skader på varer, der sendes eller returneres. Kunden skal forstå, at når deres varer er sendt fra eller til dem, skal kravet være hos DHL/GLS/DAO/Postnord.

1. Autenticitetsgaranti: Vi garanterer ægtheden af ​​alle vores luksusvarer. Hvert stykke er blevet omhyggeligt inspiceret af vores eksperter for at sikre, at det lever op til de højeste standarder for kvalitet og ægthed.

2. Oplysninger om tilstand: Bemærk venligst, at da disse varer er brugte, kan der være tegn på slid i overensstemmelse med deres alder. Vi bestræber os på at give nøjagtige beskrivelser og billeder for at give dig en klar forståelse af hver vares tilstand.

3. Brandejerskab: Vi er ikke tilknyttet nogen af ​​de luksusmærker, hvis varer vi sælger. Alle nævnte mærkenavne, logoer og varemærker bruges udelukkende til identifikationsformål og forbliver deres respektive ejeres ejendom.

4. Pris: Priserne for luksusvarer bestemmes ud fra faktorer som mærke, sjældenhed, stand og markedsefterspørgsel. Vi bestræber os på at tilbyde fair og konkurrencedygtige priser, men vær opmærksom på, at priserne kan svinge over tid.

Ved at købe en luksusvare hos os, anerkender du, at du har læst og accepterer vores vilkår og betingelser beskrevet i denne ansvarsfraskrivelse. Tak, fordi du valgte Reshop Vintage til dine luksusshoppingbehov.

RETURNERINGSPOLITIK

Som kunde hos Reshop Vintage har du 14 dages fortrydelsesret.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget varen.

Efter denne periode kan vi ikke længere modtage din vare til returnering.

Fristen betyder, at du har 14 dage fra modtagelsen af ​​varen til at give os besked om, at du gerne vil fortryde dit køb. Denne opgørelse skal sendes til os via mail til info@reshopvintage.dk .

Har du bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, du har modtaget den sidste vare.

Vi accepterer desværre ikke ombytning af varer

Varen/varerne skal sendes til:

Genkøb vintage

Haslegårdsvej 8,

8210 Aarhus V

Danmark

​Moms/CVR-nr: DK 42 84 26 80

Telefonnummer: +45 71 33 97 89

E-mail: info@reshopvintage.dk

Bemærk, at vi kun modtager pakker, der sendes direkte til vores adresse og ikke til en pakkeshop.

Du kan også købe etiketten direkte hos os. Bare send os en besked, hvis du gerne vil købe etiketten hos os.

Varens stand, når du sender den tilbage:

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og måden den fungerer på. Du kan kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens kommercielle værdi og i nogle tilfælde kan det betyde, at du kun kan få købets fragtomkostninger tilbage.

​Alle produkter anmodes om at blive returneret ubrugte med mærket, og hvis de blev solgt med deres originale æsker, støvposer og/eller ægthedscertifikater, skal de også returneres.

Vi anbefaler, at du sender varen tilbage i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det føre til et fald i varens værdi.

TILBAGEBETALINGSPROCES

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er forringet, trækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, inklusive leveringsomkostninger (dette gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest den 14. dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du ønsker at fortryde købet.

Vi returnerer pengene med samme betalingsmiddel, som du brugte ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen.

SPECIFIKATIONER OG REPARATIONER

Hvis din vare er specialfremstillet, kan denne vare ikke returneres eller ombyttes.

Reparationer og restaureringer kan heller ikke returneres eller ombyttes.

Kontakt os venligst på +45 7133 9789 eller e-mail os på info@reshopvintage.dk, hvis du har nogen bekymringer eller spørgsmål vedrørende en reparation eller restaurering, vi har lavet til dig.

ANSVARSFRIGIVELSE

Ved at acceptere en servicekontrakt har kunden accepteret at bruge og betale for de ydelser, der er angivet i den leverede serviceaftale. Kunden accepterer endvidere, at Reshop Vintage og dets ejere ikke kan holdes ansvarlige for eventuelle skader/problemer, tab, tyveri og mulig misfarvning, der kan opstå under rengørings- og håndteringsprocessen af ​​den vare, der indleveres til reparation.

KRAV OG RETURNERING

Bemærk venligst, at reparationer er tjenester og ikke en købt vare. Derfor er Reshop Vintage ikke udsat for at give rabat eller fuld tilbagebetaling af de varer, der sendes til service. Vi er naturligvis altid velkomne til at finde en fælles løsning, da vi sætter stor pris på vores kundes tilfredshed med vores arbejde.

AFSKRIVELSE AF TREDJEPART

Reshop Vintage er ikke et officielt værksted for luksusmærkerne, derfor betragtes vi som en tredjepartsudbyder. Det betyder, at du kan have risiko for ikke at kunne bringe din taske til det respekterede mærke/butik, efter din taske er blevet restaureret af Reshop Vintage.

FORSENDELSESBETINGELSER

Reshop Vintage er ikke ansvarlig for forsendelsestab eller skader på varer, der sendes eller returneres. Kunden skal forstå, at når deres varer er sendt fra eller til dem, skal kravet være hos DHL/GLS/DAO/Postnord.

SERVICEDEpositum

Hvis du ønsker at beholde din reservation garanteret, kræves et ikke-refunderbart depositum på DKK 250,-. Ingen indbetaling betyder, at du ikke vil være i stand til at benytte nogen af ​​de tjenester, der tilbydes af Reshop Vintage. Dit depositum er naturligvis fradragsberettiget til den samlede pris for din benyttede service.

AFBESTILLINGSPOLITIK

Du har 48 timer til at informere Reshop Vintage, hvis du ønsker at annullere din reservation.

Bemærk, at du stadig ikke vil være i stand til at få dit depositum tilbage på et givet tidspunkt.

OMSTILLING

Vi forstår, at dine planer kan ændre sig, så du altid er i stand til at ændre din tid hos os mindst 24 timer før din planlagte reservation. Bemærk at hver datoændring har et gebyr på 100 kr.

KLAGERET

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for køb af varer. Det betyder, at du har ret til at klage inden for 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den konkrete situation.

Du skal erklære dette inden for "rimelig tid", efter du har opdaget fejlen. Hvis du klager inden for to måneder efter at have opdaget fejlen, vil reklamationen altid være rettidig.

Hvis klagen er berettiget, refunderer vi dine (rimelige) forsendelsesomkostninger. Varen skal altid sendes retur i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for fragt, så vi kan refundere dig for fragtomkostninger.

Ved returnering af varen bedes du inkludere en detaljeret beskrivelse af problemet.

Alle reklamationer kræver dog købsbevis (kvittering for det pågældende produkt).

ADGANG TIL KLAGER

Hvis du som forbruger ønsker at klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@reshopvintage.dk

Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du sende en klage til:

Navnes Hus

Toldbod 2

8800 Viborg

via klageportalen for underhuset

For at kunne klage skal den vare eller ydelse, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Ved reklamationer over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Der opkræves et gebyr for at få klagen behandlet .

Hvis du bor i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

VILKÅR OG BETINGELSER

GENEREL INFORMATION

Genkøb vintage

CVR nr. 42 84 26 80

Haslegårdsvej 8,

8210 Aarhus V

Danmark

info@reshopvintage.dk

+45 71 33 97 89


BETALINGSBETINGELSER

Vi accepterer følgende betalingsmetoder: Visa, Visa Dankort, Visa Electron, Mastercard, Maestro, Apple Pay og Klarna.

Vi opkræver ikke kortgebyrer.

Beløbet reserveres, når din ordre er afgivet, og trækkes tilbage, når varen er afsendt.

Du kan læse mere om reglerne for netop dit kort hos din kortudsteder.

FORSENDELSESPOLITIK

Her hos Reshop Vintage tilbyder vi gratis fragt (inden for Danmark) til en pakkeshop for alle varer købt gennem webshoppen.

Pakkeshop levering starter kl.

  • 80 kr. - ingen forsikring
  • 150 kr. - forsikring op til 10.000
  • 180 kr. - forsikring op til 20.000

Leveringstiden er 1-3 hverdage (eksklusive helligdage og weekender)

Reshop Vintage er ikke ansvarlig for forsendelsestab eller skader på varer, der sendes eller returneres. Kunden skal forstå, at når deres varer er sendt fra eller til dem, skal kravet være hos DHL/GLS/DAO/Postnord.

1. Autenticitetsgaranti: Vi garanterer ægtheden af ​​alle vores luksusvarer. Hvert stykke er blevet omhyggeligt inspiceret af vores eksperter for at sikre, at det lever op til de højeste standarder for kvalitet og ægthed.

2. Oplysninger om tilstand: Bemærk venligst, at da disse varer er brugte, kan der være tegn på slid i overensstemmelse med deres alder. Vi bestræber os på at give nøjagtige beskrivelser og billeder for at give dig en klar forståelse af hver vares tilstand.

3. Mærkeejerskab: Vi er ikke tilknyttet nogen af ​​de luksusmærker, hvis varer vi sælger. Alle nævnte mærkenavne, logoer og varemærker bruges udelukkende til identifikationsformål og forbliver deres respektive ejeres ejendom.

4. Prissætning: Priser for luksusvarer bestemmes ud fra faktorer som mærke, sjældenhed, stand og markedsefterspørgsel. Vi bestræber os på at tilbyde fair og konkurrencedygtige priser, men vær opmærksom på, at priserne kan svinge over tid.

Ved at købe en luksusvare hos os, anerkender du, at du har læst og accepterer vores vilkår og betingelser beskrevet i denne ansvarsfraskrivelse. Tak, fordi du valgte Reshop Vintage til dine luksusshoppingbehov.

RETURNERINGSPOLITIK

Som kunde hos Reshop Vintage har du 14 dages fortrydelsesret.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget varen.

Efter denne periode kan vi ikke længere modtage din vare til returnering.

Fristen betyder, at du har 14 dage fra modtagelsen af ​​varen til at give os besked om, at du gerne vil fortryde dit køb. Denne opgørelse skal sendes til os via mail til info@reshopvintage.dk .

Har du bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, du har modtaget den sidste vare.

Vi accepterer desværre ikke ombytning af varer

Varen/varerne skal sendes til:

Genkøb vintage

Haslegårdsvej 8,

8210 Aarhus V

Danmark

​Moms/CVR-nr: DK 42 84 26 80

Telefonnummer: +45 71 33 97 89

E-mail: info@reshopvintage.dk

Bemærk, at vi kun modtager pakker, der sendes direkte til vores adresse og ikke til en pakkeshop.

Du kan også købe etiketten direkte hos os. Bare send os en besked, hvis du gerne vil købe etiketten hos os.

Varens stand, når du sender den tilbage:

​Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og måden den fungerer på. Du kan kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens kommercielle værdi og i nogle tilfælde kan det betyde, at du kun kan få købets fragtomkostninger tilbage.

​Alle produkter anmodes om at blive returneret ubrugte med mærket, og hvis de blev solgt med deres originale æsker, støvposer og/eller ægthedscertifikater, skal de også returneres.

Vi anbefaler, at du sender varen tilbage i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det føre til et fald i varens værdi.

TILBAGEBETALINGSPROCES

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er forringet, trækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, inklusive leveringsomkostninger (dette gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest den 14. dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du ønsker at fortryde købet.

Vi returnerer pengene med samme betalingsmiddel, som du brugte ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen.

SPECIFIKATIONER OG REPARATIONER

Hvis din vare er specialfremstillet, kan denne vare ikke returneres eller ombyttes.

Reparationer og restaureringer kan heller ikke returneres eller ombyttes.

Kontakt os venligst på +45 7133 9789 eller e-mail os på info@reshopvintage.dk, hvis du har nogen bekymringer eller spørgsmål vedrørende en reparation eller restaurering, vi har lavet til dig.

ANSVARSFRIGIVELSE

Ved at acceptere en servicekontrakt har kunden accepteret at bruge og betale for de ydelser, der er angivet i den leverede serviceaftale. Kunden accepterer endvidere, at Reshop Vintage og dets ejere ikke kan holdes ansvarlige for eventuelle skader/problemer, tab, tyveri og mulig misfarvning, der kan opstå under rengørings- og håndteringsprocessen af ​​den vare, der indleveres til reparation.

KRAV OG RETURNERING

Bemærk venligst, at reparationer er tjenester og ikke en købt vare. Derfor er Reshop Vintage ikke udsat for at give rabat eller fuld tilbagebetaling af de varer, der sendes til service. Vi er naturligvis altid velkomne til at finde en fælles løsning, da vi sætter stor pris på vores kundes tilfredshed med vores arbejde.

AFSKRIVELSE AF TREDJEPART

Reshop Vintage er ikke et officielt værksted for luksusmærkerne, derfor betragtes vi som en tredjepartsudbyder. Det betyder, at du kan have risiko for ikke at kunne bringe din taske til det respekterede mærke/butik, efter din taske er blevet restaureret af Reshop Vintage.

FORSENDELSESBETINGELSER

Reshop Vintage er ikke ansvarlig for forsendelsestab eller skader på varer, der sendes eller returneres. Kunden skal forstå, at når deres varer er sendt fra eller til dem, skal kravet være hos DHL/GLS/DAO/Postnord.

SERVICEDEpositum

Hvis du ønsker at beholde din reservation garanteret, kræves et ikke-refunderbart depositum på DKK 250,-. Ingen indbetaling betyder, at du ikke vil være i stand til at benytte nogen af ​​de tjenester, der tilbydes af Reshop Vintage. Dit depositum er naturligvis fradragsberettiget til den samlede pris for din benyttede service.

AFBESTILLINGSPOLITIK

Du har 48 timer til at informere Reshop Vintage, hvis du ønsker at annullere din reservation.

Bemærk, at du stadig ikke vil være i stand til at få dit depositum tilbage på et givet tidspunkt.

OMSTILLING

Vi forstår, at dine planer kan ændre sig, så du altid er i stand til at ændre din tid hos os mindst 24 timer før din planlagte reservation. Bemærk at hver datoændring har et gebyr på 100 kr.

KLAGERET

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for køb af varer. Det betyder, at du har ret til at klage inden for 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den konkrete situation.

Du skal erklære dette inden for "rimelig tid", efter du har opdaget fejlen. Hvis du klager inden for to måneder efter at have opdaget fejlen, vil reklamationen altid være rettidig.

Hvis klagen er berettiget, refunderer vi dine (rimelige) forsendelsesomkostninger. Varen skal altid sendes retur i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for fragt, så vi kan refundere dig for fragtomkostninger.

Ved returnering af varen bedes du inkludere en detaljeret beskrivelse af problemet.

Alle reklamationer kræver dog købsbevis (kvittering for det pågældende produkt).

ADGANG TIL KLAGER

Hvis du som forbruger ønsker at klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@reshopvintage.dk

Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du sende en klage til:

Navnes Hus

Toldbod 2

8800 Viborg

via klageportalen for underhuset

For at kunne klage skal den vare eller ydelse, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Ved reklamationer over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Der opkræves et gebyr for at få klagen behandlet .

Hvis du bor i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr