RESTAURERING & REPARATION

RESTAURERING & REPARATION

ANSVARSFRIGIVELSE

Ved at acceptere en servicekontrakt har kunden accepteret at bruge og betale for de ydelser, der er angivet i den vedlagte serviceaftale. Kunden accepterer endvidere, at Reshop Vintage og dets ejere ikke kan holdes ansvarlige for eventuelle skader/problemer, tab, tyveri og mulig misfarvning, der kan opstå under rengørings- og håndteringsprocessen af ​​den vare, der indleveres til reparation.

KRAV OG RETURNERING

Bemærk venligst, at reparationer er tjenester og ikke en købt vare. Derfor er Reshop Vintage ikke udsat for at give rabat eller fuld tilbagebetaling af de varer, der sendes til service. Vi er naturligvis altid velkomne til at finde en fælles løsning, da vi sætter stor pris på vores kundes tilfredshed med vores arbejde.

AFSKRIVELSE AF TREDJEPART

Reshop Vintage er ikke et officielt værksted for luksusmærkerne, derfor betragtes vi som en tredjepartsudbyder. Det betyder, at du kan have risiko for ikke at kunne bringe din taske til det respekterede mærke/butik, efter din taske er blevet restaureret af Reshop Vintage.

SERVICEDEpositum

Hvis du ønsker at beholde din reservation garanteret, kræves et ikke-refunderbart depositum på DKK 250,-. Ingen indbetaling betyder, at du ikke vil være i stand til at benytte nogen af ​​de tjenester, der tilbydes af Reshop Vintage. Dit depositum er naturligvis fradragsberettiget til den samlede pris for din benyttede service.

AFBESTILLINGSPOLITIK

Du har 48 timer til at informere Reshop Vintage, hvis du ønsker at annullere din reservation.

Bemærk, at du stadig ikke vil være i stand til at få dit depositum tilbage på et givet tidspunkt.

OMSTILLING

Vi forstår, at dine planer kan ændre sig, så du altid er i stand til at ændre din tid hos os mindst 24 timer før din planlagte reservation. Bemærk at hver datoændring har et gebyr på 100 kr.